چاپ

چاپ کیسه های تبلیغاتی

چاپ کیسه های تبلیغاتی

یکی از بهترین روش‌ های تبلیغاتی این است که مصرف‌کننده با نام شما آشنا شود. برای همین استفاده از بیلبورد ها و وسایل تبلیغاتی دیگر سبب برای شناساندن نام برند توصیه می‌‌شود. از روش های تبلیغاتی کارآمدی که می‌توان نام برند، لوگو و روش های دسترسی را در آن نشان داد، چاپ کیسه های تبلیغاتی است. این کیسه ها در حالی که ارزان قیمت هستند، تاثیر به سزایی در بازاریابی دارد.

طراحی و تولید محصولاتی تبلیغاتی نیاز به تخصص و مهارت دارد. به علاوه اگر دسترسی به مواد اولیه برای اجرای طرح انتخاب شده محدودیتی داشته باشد، تاثیر منفی بر روی کمپین تبلیغاتی شما خواهد گذاشت. فروشگاه صبح روان با در اختیار داشتن بهترین مواد اولیه، بهترین انتخاب ها را پیشنهاد می‌دهد.

اهمیت گیفت های تبلیغاتی در بازاریابی

تا به حال چند بار در قفسه های سوپر مارکت ها چشمتان به کالا هایی خورده که در کنارشان اشیای دیگری قرار داده شده است؟ تا چه اندازه چشمتان به دنبال نام های آشنا می‌گردد؟ چگونه با برند های جدید و محصولاتشان آشنا می‌شوید؟ و چندین پرسش دیگر که همه به بازاریابی مربوط هستند.

هر کسب و کاری اعم از تولیدکنندگان مواد غذایی، شرکت های خدماتی، کتاب فروشی ها و… برای پیشرفت در زمینه کاری خود می‌تواند از هدیه های تبلیغاتی استفاده کند. تقریبا هیچ محدودیتی در انتخاب نوع کالای انتخابی به عنوان هدیه وجود ندارد. معروفترین و پر طرفدارترین این محصولات شامل موارد زیر می‌شود:

  • خودکار
  • پیراهن
  • کلاه
  • دفترچه
  • تقویم
  • ظروفی مانند بشقاب، لیوان و…
  • کیسه های پارچه‌ای
  • ابزار های چند کاره

هر کدام از این محصولات می‌تواند انتخاب شما به عنوان یک تولیدکننده و ارائه دهنده خدمات باشد. مهمترین ویژگی این کالا های تبلیغاتی این است که در قابلیت عرضه و شرکت در کمپین های تبلیغاتی را داشته باشند. این یعنی روی کالا بتوان برچسب گذاری کرد و یا چاپ با کیفیت بالا را اجرا نمود.

روی یک گیفت تبلیغاتی باید اطلاعات مهمی درباره شرکت و راه های دسترسی به آن درج شود. این اطلاعات شامل نام برند، درج لوگو، شماره تماس، آدرس محل کار، آدرس ایمیل و نوع خدمات می‌باشد. در برخی دیگر از موارد دیده شده که شعاری تبلیغاتی و آدرس وب‌سایت رسمی نیز بر روی آن نوشته شده است.

به طور کلی هدف از استفاده چنین محصولاتی یادآوری نام شما و خدماتتان است. این محصولات ارائه دهنده سبکی از تبلیغات آسان و مستمر به شمار می‌روند. به علاوه حوزه هدف آن برای معرفی به افراد جدید را هم شامل می‌شود. به طور مثال زمانی که با چاپ کیسه های تبلیغاتی نام و خدمات شرکت نوشته شود، هر کسی و در هر مکانی می‌تواند آن را ببیند. در نتیجه با برند شما آشنا خواهد شد.

بازاریابی با چاپ کیسه های تبلیغاتی

تعداد هدایای تبلیغاتی کم نیست و این گستردگی در انواع آن انتخاب را سخت کرده است. یک هدیه تبلیغاتی خوب باید قابلیت جذب مشتری را داشته باشد. به علاوه باید کیفیت و سنخیت کافی با کار تولیدکننده را داشته باشد. یعنی یک ناشر نمی‌تواند ابزار هایی مانند چراغ قوه را هدیه بدهد. ‌ چرا که در تناسب با نوع فعالیت آن قرار ندارد.

در میان تمامی این گیفت های تبلیغاتی، یک کالا وجود دارد که محدودیتی در نوع مصرف آن دیده نمی‌شود. کیسه های تبلیغاتی با هر رنگ و جنسی که انتخاب شوند، می‌توانند تاثیر مثبتی بر پیشرفت برند بگذارند. چاپ کیسه های تبلیغاتی خود چالشی دیگر است. اگر قرار باشد بازاریابی هدفمندی داشته باشید باید از بهترین کیفیت و طراحی برای این گیفت بهره ببرید.

چاپ کیسه های تبلیغاتی
چاپ کیسه های تبلیغاتی

هر کسب و کاری با می‌تواند از امکان چاپ کیسه های تبلیغاتی به عنوان یک تبلیغ پر بازده استفاده کند. علت پر بازده خطاب کردن این ترفند را در چند مورد می‌توان خلاصه کرد:

  • کیفیت قابل تغییر در تولید کیسه تبلیغاتی
  • امکان استفاده چند باره توسط مصرف کننده
  • امکان اجرای طراحی های خاص و جذاب
  • امکان چاپ با کیفیت بالا

به علاوه، اگر کیسه های تبلیغاتی از مواد اولیه درجه ۱ ساخته شوند امکان چاپ طرح ها و نگاره ها با کیفیت بیشتری فراهم خواهد شد. در نتیجه مشتری ها به تلاش شما برای نشان دادن کیفیت و دقت در انجام کارتان پی خواهند برد.

انواع کیسه های تبلیغاتی

همان طور که می‌دانید کیسه های تبلیغاتی خود دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این محصولات به تناسب نوع استفاده‌ای که برایشان در نظر گرفته شده است خرید و فروش می‌شوند. به علاوه نوع کاربرد آن‌ها بر قیمت تمام شده هم اثر گذار خواهد بود. کیسه های تبلیغاتی در ۴ گروه پارچه‌ای، دسته تقویتی، نایلون دسته بندی و دسته رکابی تقسیم بندی می‌شوند. همچنین امکان اجرای انواع چاپ کیسه های تبلیغاتی روی هر ۴ دسته‌ وجود دارد.

کیسه دسته تقویتی

نام دیگر این محصول کیسه دسته موزی است. این محصول از جنس های پلیمری با کیفیتی مانند پلی اتیلن ساخته شده است که آن را بسیار جذاب و شیک جلوه می‌دهد. مشخصه اصلی آن و علت نام گذاری دسته موزی را در بخش بالایی این کیسه می‌توان دانست. برای افزایش مقاومت و استحکام این کیسه، بخش بالایی به شکل یک موز کوچک طراحی شده است.

نوع طراحی و کیفیت ساخت کیسه دسته موزی نسبت به نایلون های ساده کیفیت و ماندگاری بهتری دارند. استفاده از این کیسه بازدهی تبلیغاتی را افزایش می‌دهد. به همین دلیل قیمت آن در میان انواع کیسه های نایلونی گرانتر است. همچنین از آن ها می‌توان برای بسته بندی محصولات مختلف مانند لوازم آرایشی بهداشتی، داروخانه ها، فروشگاه پوشاک و… استفاده کرد.

چاپ کیسه های تبلیغاتی

کیسه نایلونی دسته بندی

نام دیگر این مدل از کیسه‌ های پلاستیکی دسته زنبیلی است. بیشتر اوقات به علت ظاهر زیبایی که دارد انتخاب می‌شود. استحکام کیسه های نایلون دسته بندی کمتر از دسته تقویتی ها است. از این محصول در فروشگاه های مختلفی از جمله فروشگاه های پوشاک استفاده می‌شود.

کیسه دسته رکابی

کیسه های نایلونی دسته رکابی رایجترین و پر مصرفترین نوع کیسه های بسته بندی با امکان چاپ است. کاربرد این کیسه را می‌توانید در فروشگاه های میوه، فروشگاه های زنجیره‌ای و… ببینید. به علاوه این نوع کیسه از ارزانترین نایلون ها به شمار می‌رود.

چاپ کیسه های تبلیغاتی

کیسه های پارچه‌ای

دو خصیصه ارزان بودن و قابلیت شست و شو از جمله دلایلی است که سبب گسترش استفاده کیسه های پارچه‌ای شده است. به علاوه این کیسه ها در عین زیبایی بادوام هم هستند.

روش های چاپ کیسه های تبلیغاتی

امکان و شرایط چاپ کیسه های تبلیغاتی مهمترین بخش انتخاب این روش از بازاریابی به شمار می‌رود. چرا که این کیسه های در تیراژ های بالا و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. پس نوع چاپ و اجرای طرح مورد نظر نباید محدودیت هایی مانند افزایش قیمت تمام شده را به همراه داشته باشد.

چاپ کیسه های تبلیغاتی که از جنس پلیمر هستند، به چند روش اقتصادی و با کیفیت امکان پذیر است:

  • چاپ سیلک:  اگر تیراژ چاپ پایین باشد بهترین روش چاپ سیلک است. در این روش دستگاه کوچک مکانیکی با یک توری وظیفه اجرای چاپ را دارد.
  • چاپ افست : بالاترین کیفیت چاپ کیسه های تبلیغاتی نایلونی را از روش افست می‌توان انتظار داشت. افرادی که به دنبال کیفیت هستند، این چاپ را انتخاب می‌کنند.
  • چاپ فلسکو : چاپ فلسکو یا چاپ برجسته با استفاده از کلیشه های فوتو پلیمری و لاستیکی انجام می‌شود. مهمترین ویژگی این فرایند قابلیت انعطاف پذیری آن است. چاپ فلسکو در حالی که سرعت بالایی دارد، کم‌ هزینه هم هست.
  • چاپ هلیو:  برای چاپ کیسه های تبلیغاتی نایلونی در تیراژ های بسیار بالا تنها روش هلیو می‌توان استفاده کرد. در این روش اطمینان از کیفیت عالی پیاده سازی طراحی را می‌توان داشت. تنها نکته مهم آن این است که قیمت چاپ به روش هلیو گرانتر از دیگر روش ها است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *